به نام پروردگار هستی


عزیز من شاید توی بقیه سایت ها هرچیز الکی درباره حافظه باشه

ولی اینجا واقعی هست ... بهتون هشدار دادم


این حافظه به ۳۰۰۰ سال پیش از میلاد بر می گردد


روزی که در یونان باستان مردی در مهمانی برای خواندن شعر


دعوت بود هنگامی که همه مشغول خوردن بودند در یک سالن بسیار بزرگ یونانی مرد شعرش را خواند و بیرون رفت


چندی بعد

سالن فروریخت و همه زیر آن متلاشی شدند


به جز آن مرد


دیگر اجساد قابل شناسایی نبود از شدت له شدن


ولی آن مرد دوباره در تصور خود سالن دوباره بنا شد میز و صندلی های شکسته دوباره سالم شدند و افراد روی آن



نگاه کرد دید همه را به خاطر دارد که کجا نشته اند


بعد عزیزان هر کدام را بر سر اجساد آنها برد و به آنها


تحویل داد ...


همه حیرت زده شده بودند...


به او گفتند که این حافظه قدرتمند از کجاست؟


گفت چند تکنیک ساده دارد ...


ولی انسان را به غول حافظه تبدیل می کند ...


کسی که از تکنیک استفاده کرده بود باهوش ترین


مرد تاریخ شناخته شده بود ( البته منظورم مرد یونانی نیست)


آقای ویلیام جین سایدیس با ضریب هوشی ۲۵۰


از این تکنیک بهره می گرفته است.


او در ۸ سالگی موفق به آموختن ۸ زبان زنده دنیا شد؟!!


مردان باستان چون کتاب نداشتند حافظه برایشان مقدس بود


و حق خوردن مشروبات را به علت تخریب مغز نداشتند و افراد

مصرف کننده اعدام می شدند.


امیدوارتان کنم؟


حتی خنگ خدا هم با این تکنیک به مرد حافظه تبدیل می شود


مولن قهرمان حافظه آمریکا حافظه کاملا معمولی داشته که


با این تکنیک قهرمان شده



خوب است بدانید که بهترین قهرمان های حافظه جهان را به آزمایشگاه مغز بردند

آزمایش کردند ببینند که چرا اینقدر مغز قوی دارند ؟!!

دیدند که آنها نه مغز خارق العاده دارند نه حافظه زیادی دارد.


فقط از بخش دیگر مغز استفاده می کنند.


فکر  کنم تا حالا به خودتون امید وار شدید.


شاید تا حالا حفظ کردن ۱۰۰ لغت در ۱۵ دقیقه بدون نیاز به مرور زیاد

برایتان رویا بوده اما الان دیگر نیست.


می دانم قلبت داره از جا در میشه که برسی به تکنیک


ولی خداییش خیلی زحمت کشیدم که چند کتاب هرمیوس رو بخونم


این ابرتکنیک ازش بیرون بیاد .


شوخی نمی کنم ت دیروز من نمی تونستم ۲۰ تا عنصر جدول تناوبی رو حفظ کنم


الان ۱۱۸ تاش رو حفظم با عدد اتمیشون .


اولین نظر رو بزارید مطلب رو کامل می کنم